VESPA SPRINT 4T 150
VESPA SPRINT 4T 150 robogó alkatrészei széles kínálatban megtalálhatók ebben a kategóriában. Több gyártó és beszállító termékei közül válogathat a Vespa alkatrészei közül, így a jó minőségű után gyártott és gyári alkatrészek is elérhetőek. Számos után gyártó cég állít elő gyári minőségű alkatrészeket, anyag minőségben és megmunkálásban is magas színvonalat képviselve, nyugodtan beszerelheti a gyári alkatrészek helyére, így jelentős költségmegtakarítást érhet el. Figyeljen mindig oda, hogy az alkatrészek kellő gondossággal és szakértelemmel kerüljenek beszerelésre, megelőzve a későbbi műszaki problémákat.
Teljesség igénye nélkül az alábbi alkatrészek találhatóak kínálatunkban: motorblokk, henger, dugattyú, csapágy, főtengely, önindító, szimering, tömítés, kuplung, variátor váltó, meghajtó szíj, olajszűrő, légszűrő, akkumulátor, feszültség szabályzó, gyújtás egységek, relé, fékbetét, fékpofa, féktárcsa, lengéscsillapító, kerékcsapágy, kilométeróra meghajtó, fékkar, kormánykapcsolók, visszapillantó tükör, lámpa, irányjelző, karburátor, benzincsap, automata szívató, szívócsonk, membrán, bowdenek, spirálok, burkolatok, motorállvány, oldaltámasz, zár szettek, gyújtáskapcsoló, matrica.
Az Vespa Sprint 150 4T a klasszikus olasz robogók egyik legstílusosabb és legsportosabb városi változata, amely a legendás Vespa hagyományait ötvözi a modern, megbízható technológiával. Ez a robogó azoknak készült, akik a városi közlekedés mellett néha kisebb túrákat is bevállalnának, de ragaszkodnak a Vespa-élményhez.
Vespa Sprint 150 4T – típusjellemzés
A Vespa Sprint 150 egy négyütemű, befecskendezéses, 150 cm³-es prémium robogó, amely a Sprint 50 és 125 nagyobb teljesítményű testvére. Sportos, mégis kifinomult karakterével tökéletes választás városi és elővárosi használatra is.
️ Főbb műszaki jellemzők – iGet motorral
Tulajdonság | Érték / megjegyzés |
---|---|
Motor | 155 cm³, 4 ütemű, egyhengeres, i-Get (3 szelepes) |
Teljesítmény | kb. 12,9 LE @ 7750 ford./perc |
Forgatónyomaték | kb. 12,8 Nm @ 6500 ford./perc |
Hűtés | Léghűtéses |
Üzemanyagellátás | Elektronikus befecskendezés |
Váltó | CVT automata (fokozatmentes) |
Fékek | Elöl: tárcsa (200 mm), hátul: dobfék (egyes verziókon hátul is tárcsa) |
ABS | Elöl 1-csatornás ABS (alapfelszereltség) |
Kerékméret | 12 col (elöl és hátul) |
Tömeg | kb. 130–135 kg |
Tankkapacitás | kb. 7 liter |
Fogyasztás | kb. 2,5–3 l/100 km |
Végsebesség | kb. 95–100 km/h (valós adat) |
i-Get motor – előnyei
Az i-Get (Italian Green Experience Technology) motorblokk:
- Csendes, rezgésmentes működés
- Alacsony károsanyag-kibocsátás (EURO 5)
- Gazdaságos fogyasztás
- ️ Kevés karbantartást igényel
Dizájn és felszereltség
- Sportos szögletes első lámpa – a Primavera modellek kerek fényszórójával szemben
- LED fényszóró, hátsó lámpa és irányjelzők
- Krómozott kormánytükör és díszítőelemek
- USB töltő, ülés alatti tárolórekesz
- Digitális-analóg műszerfal (fordulatszámmérő nélkül, sebesség, idő, km, benzinszint)
- Sportos ülésvarrás, markáns karosszériaélek
- Sokféle szín – klasszikus és matt fényezések is
Kinek ajánlott a Vespa Sprint 150?
Akik városban közlekednek, de időnként hosszabb útra is indulnának
Stílust és klasszikus Vespa megjelenést keresnek
Fontos számukra a megbízhatóság és a prémium kivitelezés
Olyan fiataloknak vagy felnőtteknek, akik A1 / B jogsival 125 helyett kicsit többet szeretnének
Előnyök
Előnyök | Megjegyzés |
---|---|
Erősebb, mint a Sprint 50/125 | Városban és országúton is jól használható |
Rendkívül alacsony fogyasztás | Akár 250–300 km hatótáv |
Stílusos, sportos megjelenés | Igazi Vespa életérzés |
Prémium minőség, olasz dizájn | Krómozott részletek, LED világítás |
Jó alkatrészellátás és szervizháttér | Piaggio/Vespa hálózaton belül |
Hátrányok (amit érdemes figyelembe venni):
Hátrány | Megjegyzés |
---|---|
Magasabb árkategória | A Vespa mindig prémium szegmens |
Nem túl erős két személlyel | Kisebb gyorsulás emelkedőn |
Hátsó dobfék (egyes modelleken) | Kissé elavult érzésű lehet |
Összefoglalás
A Vespa Sprint 150 4T:
Sportos, lendületes prémium robogó
Klasszikus Vespa forma modern motorral
Ideális városi közlekedésre és rövidebb túrákra
Alacsony fenntartási költség, megbízhatóság
Jó választás azoknak, akik stílusosan robogóznának, nem csak 50-esen