VESPA SPRINT 2T 50
VESPA SPRINT 2T 50 robogó alkatrészei széles kínálatban megtalálhatók ebben a kategóriában. Több gyártó és beszállító termékei közül válogathat a Vespa alkatrészei közül, így a jó minőségű után gyártott és gyári alkatrészek is elérhetőek. Számos után gyártó cég állít elő gyári minőségű alkatrészeket, anyag minőségben és megmunkálásban is magas színvonalat képviselve, nyugodtan beszerelheti a gyári alkatrészek helyére, így jelentős költségmegtakarítást érhet el. Figyeljen mindig oda, hogy az alkatrészek kellő gondossággal és szakértelemmel kerüljenek beszerelésre, megelőzve a későbbi műszaki problémákat.
Teljesség igénye nélkül az alábbi alkatrészek találhatóak kínálatunkban: motorblokk, henger, dugattyú, csapágy, főtengely, önindító, szimering, tömítés, kuplung, variátor váltó, meghajtó szíj, olajszűrő, légszűrő, akkumulátor, feszültség szabályzó, gyújtás egységek, relé, fékbetét, fékpofa, féktárcsa, lengéscsillapító, kerékcsapágy, kilométeróra meghajtó, fékkar, kormánykapcsolók, visszapillantó tükör, lámpa, irányjelző, karburátor, benzincsap, automata szívató, szívócsonk, membrán, bowdenek, spirálok, burkolatok, motorállvány, oldaltámasz, zár szettek, gyújtáskapcsoló, matrica.
A Vespa Sprint 50 2T egy kétütemű, lég- vagy vízhűtéses, 50 cm³-es kisméretű robogó, amely a Vespa Primavera alapjaira épül, de sportosabb dizájnnal és hangolással rendelkezik. A klasszikus Vespa vonalvezetést modern részletekkel kombinálja.
Ez a modell különösen népszerű fiatal vezetők, városi felhasználók és Vespa-rajongók körében, akik keresnek egy stílusos, mégis dinamikus 50 köbcentis robogót.
️ Műszaki jellemzők (Vespa Sprint 50 2T)
Tulajdonság | Részletek |
---|---|
Hengerűrtartalom: | 49 cm³ |
Motor: | Egyhengeres, 2 ütemű, karburátoros |
Hűtés: | Lég- vagy vízhűtéses változatban is készült (modelltől függően) |
Teljesítmény: | kb. 3,5–4,5 LE (gyári, korlátozott) |
Indítás: | Elektromos és berúgókar |
Váltó: | CVT automata (variátor) |
Üzemanyagrendszer: | Karburátoros (Dell'Orto / Walbro) |
Fékek: | Elöl tárcsa (200 mm), hátul dobfék |
Kerékméret: | 12 col – elöl és hátul |
Tömeg: | kb. 100–105 kg |
Tankkapacitás: | kb. 7 liter |
Végsebesség: | Gyárilag korlátozva: kb. 45 km/h (tuninggal 60–75 km/h vagy több) |
Dizájn és felszereltség
- Szögletes fényszóró – a Sprint sajátos ismertetőjegye
- Króm tükrök, díszlécek és Vespa logó
- LED-es irányjelzők és hátsó világítás (újabb verziókon)
- Fiatalos, sportos színek (pl. piros, kék, fekete, sárga)
- Krómozott hátsó kapaszkodó, oldalsztender
- Ülés alatti tárolórekesz, USB töltő opció
- Digitális-analóg műszerfal (fordulatszámmérő nincs minden modellen)
️ Motor és technikai alap:
- A kétütemű változatban Piaggio Hi-PER2 blokk található
- Azonos motorblokk dolgozik más modellekben is:
– Piaggio NRG, ZIP SP, Gilera Runner 50 - Tökéletes alap tuninghoz vagy sportkipufogós átalakításhoz
- Kapható hozzá számos Malossi, Polini, Stage6 alkatrész
Kinek ajánlott a Vespa Sprint 50 2T?
14 éves kortól vezethető (AM jogsival)
Ideális városi használatra, rövid távokra
Akik klasszikus Vespa dizájnt keresnek, sportosabb hangulattal
Tuningkedvelőknek – a Hi-PER2 blokk jól fejleszthető
Fiataloknak vagy kezdő robogósoknak
Előnyök és hátrányok
Előnyök | Hátrányok |
---|---|
Klasszikus Vespa stílus, sportos kiadásban | 2T motor → magasabb fogyasztás (3,5–4,5 l/100 km) |
Jó gyorsulás, tuningbarát | Kétütemű → több karbantartást igényel |
Kiváló városi manőverezhetőség | 2T változatot néhány piacon már nem forgalmazzák |
Könnyen szerelhető, jól alkatrészelhető | Végsebesség gyárilag korlátozott |
Összefoglalás
A Vespa Sprint 50 2T:
Stílusos, sportos és kompakt Vespa robogó
Klasszikus dizájn kétütemű dinamizmussal
Ideális városi robogó, kezdőknek is
Kiváló alap tuninghoz vagy hétköznapi használatra
Jó alkatrészellátás, könnyű karbantartás