VESPA SPRINT 4T 50
VESPA SPRINT 4T 50 robogó alkatrészei széles kínálatban megtalálhatók ebben a kategóriában. Több gyártó és beszállító termékei közül válogathat a Vespa alkatrészei közül, így a jó minőségű után gyártott és gyári alkatrészek is elérhetőek. Számos után gyártó cég állít elő gyári minőségű alkatrészeket, anyag minőségben és megmunkálásban is magas színvonalat képviselve, nyugodtan beszerelheti a gyári alkatrészek helyére, így jelentős költségmegtakarítást érhet el. Figyeljen mindig oda, hogy az alkatrészek kellő gondossággal és szakértelemmel kerüljenek beszerelésre, megelőzve a későbbi műszaki problémákat.
Teljesség igénye nélkül az alábbi alkatrészek találhatóak kínálatunkban: motorblokk, henger, dugattyú, csapágy, főtengely, önindító, szimering, tömítés, kuplung, variátor váltó, meghajtó szíj, olajszűrő, légszűrő, akkumulátor, feszültség szabályzó, gyújtás egységek, relé, fékbetét, fékpofa, féktárcsa, lengéscsillapító, kerékcsapágy, kilométeróra meghajtó, fékkar, kormánykapcsolók, visszapillantó tükör, lámpa, irányjelző, karburátor, benzincsap, automata szívató, szívócsonk, membrán, bowdenek, spirálok, burkolatok, motorállvány, oldaltámasz, zár szettek, gyújtáskapcsoló, matrica.
A Vespa Sprint 50 4T a klasszikus Vespa formavilágot ötvözi a környezetbarát, csendes és takarékos négyütemű technológiával. Ez a modell ideális városi robogó azok számára, akik:
- Vespa-stílusra vágynak,
- de fontos számukra a megbízhatóság, alacsony fogyasztás és a kifinomult működés,
️ Főbb műszaki adatok – Vespa Sprint 50 4T iGet
Tulajdonság | Érték / megjegyzés |
---|---|
Motor | 49.9 cm³, 4 ütemű, egyhengeres, i-Get technológia |
Hűtés | Léghűtéses |
Szelepek | 3 szelepes hengerfej (egy kipufogó, két szívó) |
Üzemanyagellátás | Elektronikus befecskendezés |
Váltó | CVT automata (variátor) |
Teljesítmény | kb. 3.2–3.4 LE @ 7700–8000 ford./perc |
Végsebesség (gyárilag) | kb. 45 km/h (korlátozott) |
Indítás | Elektromos |
Tankkapacitás | kb. 7 liter |
Fogyasztás | kb. 2–2.5 l/100 km |
Fékek | Elöl tárcsa (200 mm), hátul dobfék |
Kerékméret | 12 col (elöl–hátul) |
Tömeg (menetkész): | kb. 115–120 kg |
i-Get motor – mit jelent?
Az i-Get (Italian Green Experience Technology) a Piaggio új generációs motorfejlesztése:
- halk működés
- alacsony károsanyag-kibocsátás (EURO 4 / EURO 5 normáknak megfelelően)
- ️ kevesebb karbantartás, kevesebb kopás
- nagyon alacsony fogyasztás
Dizájn és felszereltség
- Modern Vespa forma, szögletes fényszóróval (ez különbözteti meg a Primavera-tól)
- LED világítás elöl és hátul
- Digitális-analóg műszerfal (sebességmérő, üzemanyagszint, óra)
- USB töltőcsatlakozó (tárolórekeszben vagy ülés alatt)
- Tárolórekesz az ülés alatt – elfér egy nyitott bukósisak
- Krómozott tükör, díszítőelemek, karcsú, stílusos vonalvezetés
- Színválaszték: piros, fehér, fekete, sárga, kék, matt fényezések is elérhetők
️ Karbantartás és szervizelés
- Az i-Get motor megbízható és hosszú élettartamú
- Nincs keverék, külön olajozás és befecskendezés
- Alkatrész-ellátás jó, mivel sok eleme közös más Piaggio modellekkel (pl. Liberty 50, Zip 4T)
- Első olajcsere ajánlott 1000 km-nél, utána kb. 5000 km-enként
- Variátor, ékszíj, gyertyák, levegőszűrő cseréje könnyen elvégezhető
Előnyök és célcsoport
Előnyök | Kinek ajánlott? |
---|---|
Rendkívül alacsony fogyasztás | Városi ingázóknak |
Csendes, kulturált működés | Fiataloknak, kezdő robogósoknak |
Vespa stílus – klasszikus megjelenés | Akik dizájnt és minőséget keresnek |
Megbízható, egyszerű motor | Hosszú távú, gondtalan használathoz |
️ Hátrányok, amit érdemes tudni:
Hátrány | Megjegyzés |
---|---|
Korlátozott végsebesség | Kb. 45 km/h – jogsihoz igazodik (AM) |
Kisebb teljesítmény, mint 2T | Nem annyira „harapós”, de kulturált |
Nem tuningbarát (elektronikus vezérlés) | Inkább gyári állapotban ajánlott |
Összefoglalás
A Vespa Sprint 50 4T:
A klasszikus Vespa stílus kifinomult, négyütemű technológiával
Ideális városi közlekedéshez fiataloknak vagy kezdő robogósoknak
Alacsony fogyasztás, megbízhatóság és elegáns megjelenés
Kevés karbantartást igényel, napi használatra tökéletes